Pagina's

woensdag 16 april 2014

Mijn naaihoekje

Ooit moest het ervan komen, mijn eigen naai en knutselhoekje! 




De 2 hangkasten en plankjes waren nog van mijn grootvader's bureau, ik vond ze zo leuk dat ik ze bij heb gehouden en nu zijn ze ideaal om al mijn stofjes en naaispulletjes in op te bergen.


Het bureautje heb ik in het spit gekocht voor een luttele € 30 en vind ik er leuk bijpassen.




De lampionnetjes, de Washi tape en mandjes kocht ik in de Action.


Nu hebben eindelijk alle stofjes, knopjes, paspelband, biais, haakgaren, wol, naaimachines voor groot en klein, overlockmachine en boeken een eigen stekje in ons huis.








Mijn grootvader was directeur van een ververij van stoffen. Hij reisde veel om overal zijn stoffen te halen. Spijtig dat ik er toen niet was, ik had niet geweten waar ik het had tussen al die retro stofjes van vroeger.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten